IVAM Educació

Totes les llars

Dinamització lúdica i participativa de l’exposició “Quina és la nostra llar?”

Totes les llars proposa una visita dinamitzada a l’exposició Quina és la nostra llar? en què l’alumnat interpretarà algunes de les obres de l’exposició a través del joc i reflexionarà sobre els principals conceptes al voltant dels quals gira la mostra: el mateix concepte de llar i d’habitar l’espai, allò públic i allò privat, l’interior i l’exterior, els límits i les fronteres…
A través de l’arquitectura de les emocions i l’experimentació activarem el pensament crític per deconstruir el conceptes tradicionals de llar des de diferents perspectives , sense perdre de vista la singularitat del moment actual, qüestionant-nos en quanta mida ha afectat els nostres llars la crisi del COVID 19.
Per a grups nombrosos la visita guiada es podrá complementar amb un recurs educatiu autogestionat per al momento d’espera que, al fil de l’exposició i de manera dinámica, ens permetrà reflexionar en grup, de forma autónoma pel professorat, al voltant de com la percepció de la realitat pot diferir en funció dels nostres sentits i conneixements previs.

Dades pràctiques

  • Dates: 20 octubre 2020 – 29 gener 2021
  • Horari: dimarts, dimecres, dijous i divendres; de 10-11,15 h i de 11,30-12,45h, excepte vacances i dies no lectius.
  • Durada: 1h15m aprox.
  • Dirigit a: Educació Primària, grups amb diversitat funcional.
  • Aforament màxim: 20 persones (grup bambolla).
  • Idioma: les reserves es poden fer tant en valencià com en castellà.
  • Disseny, creació i activació: ARAE Patrimonio Kids.*

INSCRIPCIONS I MÉS INFO

Per ordre d’inscripció al correu ivam@consultaentradas.com o al telèfon 976004973 (de dilluns a dissabte de 9-20h.).

Es prega puntualitat.

* Mesures de seguretat: durant el curs escolar 2020-2021 oferim la possibilitat de visitar l’IVAM València fent del museu un entorn obert, acollidor i segur, complint amb totes les mesures de seguretat estipulades però sense deixar de banda la metodologia educativa, l’atenció pedagògica i la relació de confiança i afectes que considerem que han de brindar els equips educatius dels museus pel professorat i el seu alumnat, especialment en aquests moments tan vulnerables.

De cara al correcte funcionament de la visita i per desenvolupar-la amb total seguretat, totes i tots els assistents majors de 6 anys hauran de fer ús obligatori de la mascareta durant el temps de l’activitat. Es prega fer servir gel hidroalcohòlic abans i després de la mateixa. Es guardarà la distància de seguretat de més de metre i mig entre cada persona. D’emprar materials, aquests hauran estat en quarantena preventiva o hauran estat desinfectats abans i després de cada sessió i no podran ser compartits, quedant el seu ús circumscrit únicament a qui li siguen assignats.

* Arae Patrimoni kids treballa des de fa anys a la Didàctica Patrimonial orientada als infants. Des de 2013 desenvolupa tallers en centres culturals, museus i entitats locals. Forma part de la Xarxa Internacional d’Educació Patrimonial promoguda pel Ministeri de Cultura (Riep-INHES) i és agent local de les Jornades Europees de Patrimoni (JEP) creades pel Consell d’Europa.

EmailFacebookTwitterInstagram